2013年9月24日 星期二

▌保養 ▌ Innisfree Real Mask ♥


一向對美容係勁懶的我
日常唔化妝只係做基本護理
生左小霸王之後真係... 仲懶 !!

化妝簡直係... 零囉!!
因為我多數係戴 con 先會化妝
而家生左小霸王都冇再戴 con
(我隻眼易乾, 戴con 唔多方便)
所以戴副住眼鏡遮醜吧!!

*****************************

不過...
懶還懶
適當的保養係要的
好姊妹介紹下買左 Innisfree Real Mask
好抵!!  $99/20片
有 2x款任你揀

未用過呢個brand
只好揀d 冇咁易敏感的


▲ $99/20片 (即係HK$4.95/片)

以下係我揀左的款式


Bamboo (竹):
~ 迅速補濕, 即時為肌膚補充水份, 質感清爽


Gold Kiwi (金奇異果):
~ 含有豐富的維他命C, 有效防止黑斑和雀斑.



Rice (大米)
~ 為暗沉的肌膚重現光澤, 美白肌膚


Adlay(薏仁):
~ 薏仁富含蛋白質、維他命、多種營養素,
能促進肌膚新陳代謝、潤澤肌膚等功效,
更可舒緩肌膚乾燥、暗啞、粗糙、預防斑點等


Cucumber(黃瓜):
能為肌膚即時補補水, 感覺清新


Aloe (蘆薈)
~ 能保濕修護肌膚, 形成天然水份保濕膜,
舒緩肌膚, 補水補濕


Pomegranate (紅石榴)

~ 含豐富維生素K, 有助皮膚吸收膠原蛋白, 使肌膚回復彈性

***************************

暫時我只係試過幾隻款都OK
唔會好重味道
好清, 唔會敏感

有興趣可以去睇下 MEGA BEAUTY

沒有留言:

張貼留言