2013年9月30日 星期一

▌香港遊 ▌赤柱

*********************************

唉... 真係矛盾呀!!

因為要想搬晒d舊文黎呢到
才可以安心寫野
所以攪到好多野都未得閒寫
希望用多一個星期可以搬埋剩餘的 1/3 文
加油呀!! 努力呀!!

********************************

2013.09.08 (SUN) ~ Day 423

呢日天氣好好
梗係要出外走走啦!!

都有一個月多冇周圍去下
(舊曆七月,老人家話小朋友不宜去夜街)

咁咪當休息下先
終於過左啦!! yeah!!

GOGOGO...
Stanley!!


對上一次去赤柱時
小霸王仲係o係我肚中
(我應該係懷孕8個月)

估唔到咁快小霸王就咁大個啦啦!!
(同一位置不同的感覺)


▼ 享受下午茶中的小霸王



▼ 飲飽食醉... 係時候運動一下


黎到呢 d 唔係咁多人的地方
就放膽俾佢行下




行路都要咁古惑
真係冇你收呀!!





由於太陽伯伯真係好猛烈
我地就行去碼頭休息下

小霸王佢見到水就好開心
(係得個講, 落水就no.no.no. law)





▼ 倆父女玩傘中...


嘻嘻哈哈...
黎左咁多次赤柱就真係冇諗過入去圖書館

但今次... 我地就第一次帶小霸王去圖書館


▼ 估唔到佢好乖
肯靜靜地坐定定睇書


▼ 睇到鍾意的動物,就表現得好開心、好興奮!!


令我好想多d 同佢去呢d 地方呀!!



玩到五點幾
我地就坐巴士出返尖咀
o係巴士叉足電的小霸王去到isquare 的 babytoyrus
就.. 醒神晒!! 又玩過...


晚餐選擇去食.... pizzahut!!
估唔到冇乜人wor!!


4 則留言: