2013年9月18日 星期三

♡ Her Private Learning Wall ♡

2013.09.01 (Sun) ~ Day 416

小霸王呢期勁多野講
你講乜佢就會跟住你講
勁攪笑!!

明白及知道佢應該開始進入求知階段
所以....

我地的房開始變成小霸王的學習天地
不論是牆或櫃門都已貼上不同圖案的海報


每當小霸王起床後或者瞓覺前
只要佢係 BB 床內
佢都會... POINT OUT & SAY

加油呀!!




*****************************************

呢個懶蟲...



5 則留言:

  1. 一仔都会手指指,但仍講緊bb話!

    回覆刪除
  2. 小Fan你個小霸王第日讀書應該會好叻!
    咁細個就睇d圖案的海報 ,
    我祝你一家中秋節快樂~

    回覆刪除
  3. Wing, 希望啦!!
    我唔會刻意迫佢, 但求佢開心同健康我就得架啦!!

    回覆刪除
  4. 好叻叻呀~妹豬依家只係識手指指,但叫我講嘢 =.="

    回覆刪除