2012年11月24日 星期六

咬唇

尋晚同阿囡玩o個時,
發現佢不停地咬唇,
個樣真係好攪笑,
我諗佢一定想出牙仔而牙癢癢,
所以我都已經買定牙膠俾佢得閒就咬下架啦!!@
希望出牙仔唔好令佢太辛苦,
唔係又心痛死我囉!!

而家日日返工,
得返夜晚同星期六日可以同佢玩下架咋,
真係... 好矛盾...
好多時... 真係有一刻想唔做野自己湊返,
但係.... 唉...
得老公一個做野又點可以養全家呢??
仿且.. 冇理由要佢養埋我娘家架ma...
如果佢搵好多就話姐....

做媽媽真係好多野煩,
再加上... 日日夜夜俾d 唔想聽到的聲音煩住,
就真係煩上加煩....
我忍...忍 ... 忍...

沒有留言:

張貼留言