2012年11月7日 星期三

雙龍 @ 2012.11.03 & 04

每逢星期六及日,
我都會同阿囡一齊返婆婆屋企瞓。

一來... 可以令阿囡習慣o係唔同地方瞓,
二來... 可以俾99 休息下,
三來... 可以俾我放鬆心情..
簡直係... 正呀!!

今日仲特別,
因為阿囡第一次同表弟一齊瞓,
將張bb 網床間開一人一半,
各有各空間...
十足板間房,好攪笑!!

因為表弟仲細未戎夜奶,
所以佢一喊 / 醒就攪到阿囡又醒 / 喊埋,
真係幾煩架!!
仲有... 又怕阿囡爛瞓整親表弟,
我就要每隔一段時間起身睇下,
幸好... 阿囡好乖,
我都未見過阿囡一晚個post 冇轉過,
我諗阿囡自己都怕整親表弟。

不過我發現...
湊兩個小朋友真係好辛苦,
真係想像唔到生孖點湊??


希望阿囡同大表姐 & 表弟能夠繼續好好相處,互相愛錫,咁我地就輕鬆好多啦!!

沒有留言:

張貼留言