2012年7月21日 星期六

公院 vs 私院

因為唔知自己忍痛程度有幾勁,
所以由計劃生bb o個刻起,
我就決定去私家生。

但有左之後,
見住d 私家醫生加價加得咁勁,
順產最少要5萬,
剖腹最少要7萬,
去得私院生就會儲埋臍帶血架啦!!
哇... 咁咪成1x 萬...
簡直係over 我budget 囉!!

最後....
唯有抱住一個好天真的心態,
就係... 要痛的話,
o係邊到生都會痛架啦!!
咁就決定去公院生....

決定左之後,
就冇得後悔...

幸好...原來比我預期的好好多,
不論是健康院產檢或是TMH,
我發現D 姑娘、醫生、阿姐都好好,
好友善,態度好好...
一D 都唔係網上寫得咁差囉!!

生完住院之後發現,
D 同胞真係好Q 衰,
麻煩 + 唔聽人講野,
仲要懶係勁咁...  
"抱住阿B 瞓"
"換完片就咁放阿B o係床"
姑娘講N 次都唔肯聽,
真係... 令人討厭,
簡直係害人害己呀!!
係佢地令到我地d 香港醫護人員炆架咋!!

其實公院同私院都有唔同的好 & 唔好:

公院: - 價錢平 ($100晚)
- 可以自己親身照顧bb,一定要你學識餵奶換片
- 以時時刻刻睇到阿b
- 探病時間小 (其實一日有兩段時間,我都覺得夠)
- 冇乜時間真正休息
- 環境冇咁舒服

私院: - 可以休息 (唔洗下下自己睇住bb)
- 環境舒服
- 家人隨時陪你都得
- 價錢貴
- 唔可以時時刻刻睇到阿b

不過揀o係邊到生都冇所謂啦!
至梗要bb 健康咪得囉!!

沒有留言:

張貼留言