2012年7月18日 星期三

懷孕的前後感受

識我的朋友一定知道我\從來都冇意思 / 唔多想生bb,
所以都唔知自己為乜要結婚架!!
拍一世拖唔係仲好咩??
之但係... 我知老公仔係好鍾意小朋友 (但唔鍾意照顧囉,只係玩 )

結左婚,老公仔一直都有問我幾時肯生,
我一定會答佢... "唔生唔得咩??"
佢就會反話我... "自私"
咁講真生仔真係唔係一件簡單的事,
唔係個人的事,唔係就咁生就可以...
我唔係自私... 唔係話俾藉口自己...

不過自從屋企的長老一個又一個咁離開,
我就發現生死真係好奇妙,
唔由得我地去控制,
如果他朝一日,我倆其中一個離開,咁餘下的.. 咪會好孤單囉!!
就係咁... 我就決定生bb

沒有刻意/ 強求要生龍b 的我,
估唔到... 咁快有左,
一知道有左,我的心情居然係好平靜wor,
沒有特別興奮高漲,
相反其他人比我更開心,
可能我所擔心的事將會... 一一浮現

有左之後,
發生左好多唔開心的事情,
如...
『親愛o既婆婆突然的離開』
『bb 出世後誰照顧』
『與老公仔/ 99/ 62 的不協調』
等等....

再加上...
懷孕真係好似考試咁,
每次的產檢就好似派成績咁...
幾多野係合格
是但一樣唔合格自己都會好唔開心,
希望下次可以追返或合格,
o個個壓力真係好大,
對於自己的不適/ 辛苦已經唔重要,
心中只但求bb 在肚中生長得好好/健康就可以!!

慶幸自己懷孕9個多月當中,
都沒有嚴重的不適,
嘔吐.. 作悶...沒有胃口 -- 我都沒有,
水腫... -- 輕微啦!!
體重... -- 頭尾都係重左9.5kg 咋!!
抽筋... -- 輕微啦!! (五次以下)

只係....
嚴重的腸胃痛、間中的肚瀉令我好辛苦,
因而令我要介食好多食物,
對我來講真係... 唔係問題囉!!
習慣晒..

到懷孕後期,
先開始緊張,怕bb 唔足月出世,
怕唔知有幾痛,
怕唔知係穿水/ 陣痛定係見紅...

不過真係唔到你諗咁多架!!
(但我心中都有同bb 講,我好笨架!! 不如見紅先,唔係我發現唔到)

我自己都估唔到自己可以撐得到 那10 級痛 ,
(幸好是5 hrs 咋... 唔係一定唔得)
o個種痛真係唔知用咩黎形容,
一種令人死去活來的痛,
簡直係"畢生難忘"

o個刻真係覺得媽咪真偉大,
痛完都可以再生...
而我... 痛一次就好啦!!

別人常跟我說: 唔好叫老公陪產
但我覺得呢個咁難忘的時刻有老公陪住同支持係好幸福的,
所以我冇刻意堅持,
但老公自己又願意 + 時間又match 到,
我都冇法... 係天意啦!!
(事後... 老公仔話... 唔驚!! 冇事我都放心d )

不過我都好多謝老公... 對我的鼓勵同支持,
雖然佢全程都係講" 加油呀!! 你得架!! 欠小小咋.. 努力呀!!"
不斷repeat & repeat,
o個刻覺得好煩架...
但之後諗返... 又唔係wor... ^ ^

整個懷孕過程,真係好感謝上天對我的好!!  

沒有留言:

張貼留言