2012年6月17日 星期日

父親節快樂

今日係父親節,
祝天下的父親大人,父親節快樂!!
(當然包括我的老公仔... 準daddy...)

不知為何總是覺得父親節比母親節冇咁重要呢??
可能我的DADDY 向來都唔會特別記住呢d 節日,
但作為女兒的我們又點可以唔記得呀!!

但今年... 我地就提前上星期已經同DADDY 慶祝左,
因為今年佢的寶貝仔(即我哥哥)同未來阿嫂邀請佢返去廣州慶祝,
唉... 我地又點會唔讓下呢??

所以今日都冇打算出街,
好彩起身可以有... 媽咪的愛心糉食下,
估唔到大住肚都可以食... YEAH
講真... 我真係唔會食其他糉,
你話我揀食都係咁話,
其他糉真係食唔落口囉!!
我諗係... 隻糉有mum的愛卦...
i love it!!

個天都奇怪,
人地唔出街就好好天,
出街就... 下大雨
(係明玩野囉!!)


沒有留言:

張貼留言