2012年6月14日 星期四

90後??

今日產檢請左日假,
檢查完就去左元朗行下。

午餐選擇食譚仔三哥,
坐o係我旁邊係2男1女,
當然其中一對係情侶啦!!
我估佢地細過18囉.. (分分鐘細過16呀!!)

唉...
我見個女仔.. 冇腰骨咁..
全程係"埃"住佢所謂的男友,
男友問佢食乜... 都問左好q 耐...
後來...只有2個男仔叫了2 碗米線,
ok la 咁...

then 個男友出左去買左盒"高鈣低b"奶俾個女友,
(頂... 中午... 飲奶?? 我真係唔係好明law)

算啦...
到食野... 我真係睇到火都黎,
個男友... 好似阿媽照顧bb 咁,
一啖一啖鍡女友食...
唔係ma...
我頂... 我真係接受唔到囉!!

跟住,個女仔話好眼瞓,想瞓覺...
個男友就話.. 好呀.. 一齊瞓..

係我老.. 唔識野定係... 90後係咁架??
真係咁open?? 咁港女??

我o個刻係到諗...
如果佢係我個仔... 我真係打死佢仲好...
好過激死自己呀...

沒有留言:

張貼留言