2009年4月11日 星期六

Ocean Park

自從小豆兒出世後,我地屋企就開始成立咗個『小豆兒親子團』。一到放假,我地就會諗吓去邊到。
難得放長假,家姐就攪咗個ocean park 之旅。我自己就真係年年都會去,但小豆兒叫到... 大姨又點會唔去呢???


↑↓上次去就係功夫熊貓,今次就轉咗『荒失失奇兵』



↑ 小豆兒呀... 你咁得人歡心... 大姨又點會唔錫到你燶呢???


↑未來姨丈都係因為小豆兒先俾面出席咋!!! 佢呀... 而家掛住同小豆兒玩唔理我啦!! 衰佬!!!


↑真係好耐未試過三姊妹一齊玩game啦... 真係好鬼攪笑... 估唔到生完bb的家姐會細膽咗好多,反而細妹就大膽咗wor.... .. 我諗遲d 我都會變細膽.. 哈哈
今次去ocean park 感覺真係好唔同,一家人能夠一齊嘻嘻哈哈其實真係一件勁開心的事,希望九月時我同未來姨丈可以join 到日本親子團啦!!

沒有留言:

張貼留言