2009年4月24日 星期五

意外收穫


今日係HAPPY FRIDAY,返工梗係特別想早D收工架啦!! 好彩... 都可以好準時收工!! YEAH...



收工之後.... 就o係公司樓下坐村巴去元朗,唉.... 冇法啦... 二對一.. 冇得唔去元朗唱K.. ,不過架村巴又真係幾快WOR,45分鐘唔洗就去到(咁七個幾月後我咪可以好早返到屋企囉!!) 。
咁早落到又冇乜野做,唯有行住街等o個二位大小姐,點知...就咁又洗咗$$ 買咗D 衫啦... 激鬼死!!! 哈哈..
講開又講, 我都有成大半年冇去唱K,難得有得出黎RELAX 下,真係好開心。三個白痴婆又o係K房玩傻咗!! 唱唱下咁就唱到12點,好彩男朋友仔肯揸車接我返屋企咋,唔係有排先返到。哈哈...
噢.... 返到屋企,我見到房有部新電話SE C902,問下係邊個的... 點算原來係男朋友仔靜靜地買俾我架!! O... 真係令我好意外呀... 簡直係黎唔切俾反應佢。 問佢仲乜買俾我... 佢就話:『你話電話壞壞地嘛!! 咪買俾你囉!!』吓.... 估唔到佢會上晒心。
其實我自己一直想出部新電話,但係就睇唔中,怕買咗會後悔。今次難得有呢意外的禮物,YEAH,.... 可以慳番D $$ !!


↑對於呢部手機... 我真係冇發現佢的存在... 好彩你係黑仔... 都幾O岩FEEL.. 就俾你跟我啦!! THANKS LOVELY HONEY... I LOVING IT
我發現自從計劃咗結婚之後男朋友仔好似變咗,佢變得... 會製造意外驚喜,好奇妙... 唔知點解仲覺得好唔自然咁... 可能真係太耐冇咁做。 希望單身的last birthday呢個大日子,佢會識做啦!!

沒有留言:

張貼留言