2009年4月19日 星期日

下雨天

今日天氣真係勁唔好呀... 下雨+潮濕,攪到成個人勁冇MOOD咁!! 原本親子團BBQ之旅都要被迫取消,唉.... 所以我地改咗去... 科學園


↑環境真係好清淨... 好大..


↑YEAH... 四朵金花.. HAHA..



↑婆婆+孫女...
其實我地O係科學園逗留咗唔係好耐,因為間唔中都會落雨。 唯有轉地方... 去沙田市廣場行街,行下行下就行咗幾個鐘啦!! 我... 冇收穫.. .
諗咗好耐.. 要去邊到食晚餐.. 最終CHOOSE 咗去大尾督食THAI ...









↑ 忠記... D 野都幾好味... 唔係太辣.. 價錢都OK 啦...


↑因為有熟人可以有免費甜品... 好味!!
我真係覺得自從小豆兒出咗世之後... 我D時間真係唔多夠用呀... 星期六同日.. 有時真係會FULL BOOKING俾晒小豆兒!! (希望好姊妹佢地唔好介意吧!!)

沒有留言:

張貼留言