2008年7月12日 星期六

Make Decision??

由細到大我都覺得決定一件事點做係好難架,好怕自己會決定錯左。
就好似..食乜野好?? 食邊樣野先?? 買定唔買?? 幫定唔幫?? 做乜好?? 去邊到玩?? ... 人生好似每樣野都要作出決定/選擇咁..
而家我又要為自己的事業作出決定啦!! 走定唔走?? 轉乜好?? 我真係唔知自己應該點做好?? 你問我係咪好唔滿意呢份工,唔... 老實講,唔討厭law,但又未到鍾意咁law。雖然d 同事係好好、日日都有可能有新野學,之但係..... 對於口才唔多好的我,事問又點做到好 insurance broker 呢??? 交際應酬我又最弱,長遠黎講,我諗我會好辛苦,又或者係我冇用冇膽去挑戰掛。
唉.... 究竟我應該點做好呢??

沒有留言:

張貼留言