2008年7月27日 星期日

書展



一年一度的書展開鑼啦.... 又係我同好姊妹sandy 出動的日子,哈哈..
今日都唔算好多人, 好快就入到去,仲係10蚊入場。(我諗係我地早去掛... 十點幾就出到去尖咀食早餐wor...)
不過收穫唔係好豐富,只係買左幾本書咋... 可以叫做冇大出血咁law... 哈..

↑因為表妹勁鍾意dolphin,所以一見到一定要買俾佢。




↑ 只係買左五本書咋.... 比起上年少左D la...
今日終於捨得用我今年第一份生日禮物啦... 因為係自己choose,所以好鍾意。俾錢當然係...米飯班主 - 男朋友啦.... 哈哈...千幾蚊咋ma.. 佢唔會肉痛o既.. 呵呵!!


↓surprise gift... .. 好姊妹好有心咁買左d狗狗俾我,好可愛呀!! 仲有purin 咭 tim,好開心呀!!! 愛死你呀... (期待你今年送俾我的生日禮物..哈哈!!)





沒有留言:

張貼留言