2008年7月16日 星期三

放不低???

今日係普通話班 last class,亦都係 exam。Exam 有二part, 一係『聽試』,二係『口試』。話就話學左十九堂(冇返六堂),但係..... 好d law.... 比以前講得順好多。
『聽試』都係撞下咁,『口試』冇得撞... 死就死啦唯有... 題目係抽的,我抽中的是『我最愛的一種小動物』,咁我當然係講『狗』啦!! 點知就係咁出事...
一路講... 忠心、可愛、係人們最好的朋友.... 噢.. 就係咁.. 不知不覺間眼晴開始充滿了淚水,死忍.. 都係唔得... 只好同老師講.. 等等.. 可否俾我休息下再黎過..
救命呀... 仲乜咁冇用呀??? 難道講下『狗』都唔得??? 乜我唔係放低左ka 咩?? 點解會咁?? 我諗我係自己扼自己吧!! 表面上話放低,但係心根本唔肯咁做。何苦呢我??
我知道上天唔會俾返仔仔我ka la... 但我仍然很傻的期盼有一天我醒來會見番仔仔o係我身旁。“天真FAN”呢個花名真係好適合我呀!! 哈哈..

沒有留言:

張貼留言