2018年7月21日 星期六

K3 班 ~ 大總結

就算有多麼的不捨  要結束的始終都要放手
我指的是幼稚園學習生涯姐....😜
好開心最後一個月的日子中
學校安排左好多機會俾小朋友&家長同班主任聚會

30/6 (六) 親子畢業聚餐 @XX小學
呢日出席的家長們每人都要自製食物黎一齊分享
小朋友表演、親子遊戲、
送禮物俾自己的班主任同校長
亦都可以老師們拍拍照、傾下計
  

5/7 (四) K3最後一個家長日
三年幼稚園生涯中,總共有12個家長日 (一年四個)
小FAN我出席左 11個 (其中一個因去左旅行)
比起其他學校,呢到真係勁多家長日囉!!
但亦因此  我先可以多D 接觸班主任
不只是小霸王不捨得呢到  其實我都好唔捨得
呢間幼稚園  除左有好好的校長、老師們,連姐姐們都好好架!!
要我講唔好的話,唯一應該係校舍唔大囉!! 😅


14/7 (六) 謝師宴 @ 嘉湖海逸酒店
呢個謝師宴唔係學校攪  
係我地家長們邀請班主任及助教老師出席
真係好多謝譚老師三年黎對小霸王的教導及愛錫
佢當每位小朋友都係佢的BB
在小霸王公主口中的她  真係100分老師

平日返工多的我  真係好小機會見到小霸王同佢的朋友點相處
但呢晚真係..... 令我好意外
佢好鍾意佢的同學仔  同學仔亦都好鍾意佢
大家摟摟抱抱  真係好甜蜜 好Friendly
好可惜.... 大家九月就分佈在不同的小學了
希望往後能繼續Keep contact 吧!😃


聚會就聚晒啦!! 
就繼續小霸王的K3 大總結吧!!

我對幼稚園生日相有種情意結
因為生日相係我幼稚園時  唯一影的相片
舊時何來上堂會有老師幫你拍照呢?
所以.... 唯一在學校影的,必定是生日相

不得不讚下老師們設計的生日佈景板
年年都不同  仲好靚好得意
💓 你睇下壽星女/仔的禮物   幾豐富 💓


唔知係咪K3多活動?  
呢年的勞作好似相對上小左好多


反而我好鍾意佢今年的麵粉花興趣班作品
真係好靚囉


總結呢三年
我好感恩自己冇揀錯幼稚園俾小霸王
呢間幼稚園雖然係邨校  當初揀佢係因為區內都出名的
但讀左之後   發現真係很不錯

校長 - 有愛心、和藹可親、平易近人
老師們 - 笑容滿面、友善、冇架子
姐姐們 - 勤力、盡責、有禮貌

小霸王呢三年真係讀得好開心! 
而佢亦幸運地取得多個獎杯,
每一個都存在不同的回憶
😍我會好好地將佢地收藏 😍


畢業典禮那天影唔到相  好彩有得借袍出外影
去到邊  影到邊


過多一個多月就變成小學生啦!!
會展開新的一頁
我地一起繼續努力吧!! 

沒有留言:

張貼留言