2018年7月20日 星期五

K3 班 ~ 第26屆畢業暨頒獎典禮

不知不覺.... 小霸王公主畢業典禮已經過左一個月啦!!
今年的畢業典禮選擇左係六月中的星期六舉行
對比上年及前年早了半個多月

K1 及K2 小霸王公主都是以領獎生身份出席
到今年小霸王公主終於以畢業生身份參與

三年了!! 
有幸三年來都能夠陪住佢出席,陪住佢一齊領獎
頭兩年的感覺跟今年的.... 真係好唔同


雖然畢業典禮的程序不變,但原來.... 望住畢業生的小霸王公主係....感觸好多.... 

1. K3生唱畢業歌、謝師歌,謝父母歌
2. 主禮嘉賓致詞
3. 頒獎
4. 校長報告
5. 舞蹈 表演
6. K3畢業生話劇

畢業典禮約下午三時開始,主禮嘉賓進場
奏國歌、唱校歌...

🔺紅色布打開 🔺
全級百幾個畢業生整齊地排好在台上
(一眼已睇到我的小春麗了,💗哈哈💗)

畢業生先唱出畢業歌
再唱謝師歌及謝父母歌
佢地不只唱歌,仲要做出不同的動作
真係好叻叻!! (媽咪我已經😭😭😭😭)


唱完歌仔後,佢地就返去後台準備下個表演啦!!
主禮嘉賓致詞時
我就去準備陪囡領獎囉!!

😍小霸王公主連續三年得到
  『學習表現卓越獎』😍

媽咪真係好開心,估唔到你真係做得到
你兌現了你對我的承諾😭😭
(小學係新的開始,你都要繼續努力呀!)


領完獎,聽埋校長的報告後
就係真正的表演開始啦!!👀

先是.... 啦啦隊.... 步操隊... 跟住中國舞
💕 小春麗出現啦!! 💕

最後
重頭戲 - 畢業生話劇
哈哈~ 小霸王公主真係.... 當上小公主
佢地班表演華爾滋舞
哇!!  Good Show!! 🎉🎊

謝謝你們的表演,真係睇到我地好感動同開心呀!!


辛苦了!! 我的小小畢業生
💓送上小小心意『你人生中第一束花🌻』💓


原先諗住畢業典禮可以跟你影多D 相
點知..... 唔係囉!! 真係好可惜呀!!


回顧: 

2 則留言:

  1. 嘩... 好多表演呀, 換衫都換幾套~

    我哋聯校畢業禮, 仲少時間影相呀, 你已經算影咗好多啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 真係好多表演

      我地好彩冇聯校畢業禮咋

      刪除