2018年4月17日 星期二

K3 班 ~ 親子同樂日

剛過去的三月除左畢業旅行之外
三月尾就係一年一度的親子遊戲同樂日
又係時候陪小霸王公主一齊動一動啦!!

三年來都係同一地點舉行   而我同爸B都必定會出席
今年最後一年了   所以都會好好珍惜
(但今次坐的位置唔太好,所以冇乜點影相)

跟往年一樣   
我陪小霸王公主做體操
爸B就負責陪佢玩遊戲

K3的小霸王  已經不再貼身膏藥了
佢會跟佢的好朋友仔一齊玩、一齊笑
(我變得..... 好輕鬆... 呵呵呵)


大個左... 真係會知.... 獎杯大細之分
玩遊戲前小霸王公主話:『今次我唔要第三、四名呀!』
估唔到佢講得出又做得到  結果係第二名
佢好開心:『我都話架啦!!』

你開心咪得囉!! ^^  係咪?

明年小學係咪冇得再親子架呢???? 

回顧: 

2 則留言: