2018年4月24日 星期二

快快樂樂♥復活假期♥

對於即將告別幼稚園生涯的小霸王公主黎講
長假期好似來得特別珍貴  
一年得四個長假  每個最小放兩星期 (小學應該唔會放咁多長)
而復活假期已經係第三個長假啦! (剩返暑假)
  
雖然冇得去旅行  但我地都有周圍去下


得到小霸王公主的批准  放我倆出走一個晚上  (太開心)
呢晚  我陪左大情人去睇佢的日本女神
門票唔平架  但可以近距離睇女神  又真係好正囉  好彩有陪佢睇咋!! (^_^)


二人世界一晚咁多架咋  之後就要...... 陪足晒佢啦!!

※ 睇佢想睇的"比得兔"  - 好好笑好好睇

※ 小型巴士展  - 得兩架巴士太小了

※ 到海灘玩下沙沙 - 天氣唔太熱, 唔怕曬親 玩得好舒服


※ 與迪士尼公主影相  - 公主迷 點可以唔去呢※

※ 參觀嘉道理農場  - 可以親近大自然  不錯架※


※ JAZZ A.T.O.D EXAM  - 合格就可以升班啦※

※ 家姐表弟仔來我家  - 三個小朋友都可以係一個墟  勁嘈


※ 跟著媽咪上班去  - 佢恨左好耐  仲好想再黎※ 
(其實有乜咁好呢??  但媽咪都好開心有佢陪我上班一日咁多)


不論長假或短假  能夠陪著你成長
我就覺得好幸福 ^^

2 則留言:

  1. 你就好啦,可以帶小霸王公主返工~
    我覺得小朋友好鍾意去爸爸媽媽的OFFICE 架,我細個時都係咁呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好想帶佢多D 返工, 等佢了解下
      (但真係唔好意思架, 哈)

      刪除