2017年7月28日 星期五

五歲生日♥ 迪士尼之約會♥

踏入小霸王公主的生日月/暑假,就係我請年假最高峰的時間
一個七月頭就請左六日啦~ crazy.... 太誇吧!! 
為左小公主開心,冇法~  
應承左小公主生日一定同佢去迪迪尼,
所以就算天氣幾咁熱都要去! 
天公造美,今年冇去落大雨

呢日,小霸王公主一早起身牙都未刷就問我

小: 媽咪,你知唔知今日係咩日子
我: 知! 你生日嘛!
小: 咁你要記住買D 咩?
我: 吓? 有咩買呀?
小: 咁重要你都唔知?
我: 咩咁重要呀?
小: 你唔知? (開始炆炆地)
我: 吓? 唔知呀,你講我知咪得囉!!
小: 唉... 係蛋糕呀! 生日蛋糕呀! 今日我生日
我: 又買? 咪送左俾你囉!  仿且我地今日去迪迪尼點食呀?
小: ........... 
我: 入迪迪尼睇下有冇其他取代啦! 好唔好?
小: 好啦! 
(真係笑四我啦!~)

可能天氣真係太熱,所以呢日都唔太多人
可以玩好多遊戲設施
咖啡杯、降落傘、小小世界、3D米奇、旋轉木馬、小飛象.....
仲睇埋獅子王、魔法書房,爸B 亦可玩埋新的 Ironman 同 Marvel


最令我意外的是.... 今次居然可以同迪士尼人物影相
未生小霸王公主前,我入園一定會搵我鍾意的人物影相
但自有佢份去,佢就唔肯/唔俾我去影,所以都好幾年冇同佢地Say hello
今次個睡公主真係好靚女!

好記得我第一, 二次入園,一入到去,就第一時間入店舖買本簽名簿
跟住就排隊同迪士尼人物影相+簽名,個時的我真係好開心架!
但係...而家已經唔見人攞簽名啦~ 
(下次睇下小霸王公主想唔想試下先,呢個集名回憶真係要玩下)


小霸王公主呢日好合作,叫佢影相擺POSE都好樂意


最難得的係... 終於睇到夜間巡遊啦!~ 
幾驚又落雨要取消


能夠睇埋雙彩虹,令呢日迪迪尼遊玩變得更完滿!


下次再見!!  See U
回顧: 

2 則留言:

  1. 你地就好啦,睡公主真係好靚女,我次次入去,D 公主都........... - -"""""
    呢個真係好靚啊~~~

    BTW,睇到彩虹真係好幸運啊,我咁耐以來,睇過兩次喳.....><""""

    回覆刪除