2017年7月27日 星期四

五歲♥ 我的生日♥

登~燈~登~燈~  又係到左我家小霸王公主生日月啦~ 
今年.... 佢都係不停地提我佢幾時生日、要乜蛋糕、要乜生日禮物.....
(知啦~ 媽咪爸B 又點會唔記得你生日呢?)

小霸王公主の生日月~ 真係可以令你忙足幾星期
學校生日會♥~ 舊曆生日♥~ 迷你生日會♥~ 新曆生日♥~ 
呢四個慶祝活動好似一個都不能小咁,
今年仲多埋一個小旅行 (咁岩撞正姐)
真係... 忙完之後,身心要休息兩個星期先回復正常
不過佢開心就乜都值得的

♥學校生日會♥

♥舊曆生日♥

♥迷你生日會♥

今年小霸王公主要以Ariel做主題,所以特別搵人訂製左個Ariel生日蛋糕俾佢
佢收到真係好開心!! 好鍾意!! 
唔好話佢,我都好鍾意個蛋糕,做得靚之餘仲好好味,店主仲好好人!
連小霸王公主都已經下定單話明年要XXX蛋糕
(真心推介俾大家 Js Cakery


冇錯呀~ 主題係Ariel,生日禮物梗係要配返啦!~
多謝晒愛錫小霸王公主的姨媽姨丈、細姨哥哥、Sandy 姨姨
送上一系列紅魔女 (Ariel 小公主),一對手都抱唔晒啦~♥
亦都多謝家人們、朋友們的利是同禮物
♥真心感謝你們愛錫我家的小霸王公主♥


Happy Birthday to our lovely little Princess Myolie
爸B媽咪 祝願你  每天都開開心心、幸福快樂、身體健康!

至於 ♥ 新曆生日♥~ 同樣留待下一篇吧!!

回顧:

1 則留言: