2012年10月30日 星期二

Full Moon Party @ 2012.10.29

今日係梁家二少爺的滿月宴大日子,
因為係星期一要返工,所以冇帶阿囡黎。
就係咁....
個個都問我: 『阿囡o係邊到? 仲乜唔帶埋阿囡黎?』
你估我唔想咩?
收工返去又出黎... 你估咁易呀?
仿且一定食到最少十一點先走人,
明天又要返工,
唉... 都係俾阿囡o係屋企瞓下仲好吧!!

講返梁家二少爺的滿月宴,
哇... 係尖咀THE ONE 的煌府攪,
至討厭要轉幾次LIFT 的SHOPPING MALL,
勁煩!! SHOPPING ? NO next time law
不過酒樓個場都ok, 好闊唔迫,
唔怪得咁多人會揀呢到擺酒。

梁家二少爺 - Nathan 可以話係梁/劉家第一個男孫,
所以個個都好錫佢,而且佢又好得意呢!!
轉眼間... 一個小朋友 --> 三個小朋友
相信不久之後,一定十分熱鬧呀!!




見到小Nathan , 就令我諗返二個月前的阿囡, BB 真係大得好快架!!
不過唔知點解,我覺得佢有D 似我阿囡...

雖然多左2個小BB,但我都唔會唔理呢個我至愛的姨甥女,
唔係佢一定呷醋呀!!

沒有留言:

張貼留言