2012年10月23日 星期二

閒談~~~

不知不覺就放完左70天產假,
而且仲返左一個月工啦!!

時間真係過得快,
阿囡就已經3幾月大囉!!
為左唔想錯過佢日日變o既時刻,
所以我養成左每天為佢拍照呢個習慣。
(佢o既相應該有幾千張... 淨係我手機都二千幾..)

唉...返左工之後,
同阿囡玩+ 見阿囡的時間真係小左好多,
梗係唔開心啦!!...
(簡直係無時無刻都掛住佢呀!!)
仲要成日... 俾我聽到99 講 D 我唔想聽 / 唔o岩o既說話...
eg:
- 阿囡見到嫲嫲就識笑.. (意思係咪... 見到阿媽就唔笑呀!! )
- 阿囡要嫲嫲抱呀!! (阿媽抱就唔得??)
- 阿囡掛住嫲嫲呀!! (轉頭冇見姐... 係咪咁掛呀??)
- 嫲嫲錫晒.. 唔好咁呀.. 媽咪打架.. 媽咪鬧架.. (仲乜衰野就擺我上枱 )
......

有時真係令我好炆... 好討厭呀!!
我承認對99 一直都存在唔好的印象,
又或者係... 開始時冇野,
但漸漸發生太多事令我不得不唔鍾意佢,
未至於討厭囉!!
暫時係.... 開始唔多想同佢講野,
因為... 有時講講下會... 令我炆...
我炆就會令我... 講野語氣唔好..
我會變左係錯+衰o個個... (99 就變左... 勝利者)
老公就會話我... 跟住鬧交!~~
所以... 我選擇... 唔再出聲..
因為我知道.. 老公佢唔可以話佢阿媽...
冇計... 唉...
我深深咁明白... 咩叫.."相見好同住難"
好想可以有自己的家...
而家樓價咁貴.. 開支又大... 仲要養埋6299...
真係... 諗下好啦!!

幸好~ 每天放工都能夠見到我的無牙妹...
否則日子... 就會是.....


沒有留言:

張貼留言