2009年7月7日 星期二

冇心肝的未婚妻

有時我覺得自己對男朋友的事唔係好上心,又或者咁講... 我對好多事都係後知後覺架... 點解咁話自己??
連我媽咪都發現得到的事,我居然係... "吓.. 又係wor!! "
我講緊的是.... 『男朋友戒咗煙』,同佢拍拖已經六年幾,叫咗N次佢都唔肯聽我講,事問我又點會上心呢??
O係剛過去的WEEKEND,媽咪問我.. 『佢係咪戒咗煙??』,我仲反問媽咪點解咁問,媽咪就話:『佢咁耐都冇食過一支煙,又不斷食薄荷糖,應該係啦!!』我先識問男朋友... 佢居然答我.. 『戒咗好耐啦!! (超.. 一個WEEK咋MA!!)』
我立即問佢仲乜唔話我知呀... 佢話咁小事.. 唔洗下下話我知...
吓... 我係你未婚妻WOR.. 哼.. 攪到我好似乜都唔知咁... 好冇用架MA.. 妨且.. 我等咗咁耐... 不過算啦... (好過唔知...)
好開心佢終於肯改變,雖然唔知佢係咪為咗我而改,但... 冇所謂啦!!
唔... 我諗我要送樣野俾佢做獎品.... 送咩好呢?? (最值錢O既我.. 就黎都屬於佢KA LA... (真係唔知個醜字點寫),仲有乜野佢係想要呢??)

沒有留言:

張貼留言