2009年7月7日 星期二

報告結果

今日收到姑娘電話話攞得report,心情立即變得好緊張,心諗... 點算呀??? 好驚呀!!
要面對的始終都要面對,唯有硬住頭皮去見醫生啦!!
唔知點解診所今日居然冇乜人,入到去等咗唔洗五分鐘就到我,醫生一個一個result 咁話我知,心跳就一下比一下快,到咗最後.... 佢話ok 冇事,所有result 正常 (哇... 我只係test 幾樣野姐... 都咁驚.. 如果全身check 晒咪... 真係唔敢想像!!)
醫生仲同我講:『你打埋支 HEP B 抗體,就可以安心生仔啦!!』 (真係俾佢激死呀... 我都係CHECK 定先姐... 冇話過好急要生... )
因為之前家姐同我講話... 打埋HEP A 仲好, 所以.... 我一次過打HEP A + HEP B 混合疫苗,哇... 唔知係咪打二樣野...感覺特別痛.. 而家右手臂仲有小小痳痺的FEELING!!
好彩下個月先打第二針,唔係真係唔洗打字!!

沒有留言:

張貼留言