2008年8月9日 星期六

Our Birthday

今日係我亦都係男朋友仔的生日(咁歲數當然唔同啦... 佢大d..哈哈),原本我諗住重溫拍拖o個種feeling,就約定係尖咀等。點知.... 一個surprise 攪到變成uncontrol啦!!
男朋友仔o係踏入八月九日的零晨四點手攞住百合花+生日禮物出現o係我屋企,o個時我當然係做緊"懶豬"啦..(仲係打都冇反應o個隻呀!!),只係feel到有野令我塊面好痕law,咪打開眼睇下,眼前就係花啦!! 我呀... 傻到以為係發緊夢,又瞓番,要佢叫我幾次先肯定自己唔係發夢咋!! 正傻瓜..
我真係好意外佢的出現,但亦都好開心佢會俾個surprise 我呀!! (一個唔浪漫的男仔做到咁,我好滿足ka la!!) o個刻我覺得個心真係好甜.. 哈哈!!
因為佢冇乜點瞓覺,所以我地到二點幾先出去慶祝生日。
雖然係行下街,食餐飯咁,但係有surprise我已經非常滿足啦!!!
























↑至愛的百合花呀.... yeah



↑好好味的芝士龍蝦呀... 美麗華 TODAI 的 buffet 唔錯ka..



 ↑奧運福娃... 中國加油!! (free entry ma... 梗係參觀下啦!!)

← I LOVING IT..














沒有留言:

張貼留言