2008年8月2日 星期六

No More Thinking

尋日終於到左要辭職的一天啦...
返到公司後,我的心跳就越跳越快,但係勇氣就剛剛相返,我唔係唔敢遞信,只係唔知點開口先好。
一路到十一點幾,同事 R先生就SEND左個SMS俾我,原用我的『要面對的...始終都要面對』,真係俾佢激死呀!! 哈哈... 不過我之後真係鼓起勇氣,死就死啦!! 
組長佢話佢好意外、估唔到我會咁、好想我留返低、出年先走得唔得、問我有咩想佢幫我 fight,我一一拒絕晒佢,我要走的心係一早諗定左,只係機會未到。咁timing到左+搵到工,仲唔走咩..係咪? 我已經講左唔關其他野事,真係只係個人問題啦..點解仲要叫我諗多次..星期一先再confirm佢呢.. 冇可能,答案都係會一樣,何必呢?? 勉強冇幸福,一間公司唔會冇左邊個會死ka!!接受現實啦... 組長 
其實我真係唔多喜歡呢間公司,靠『擦鞋』、靠『博同情』上位,超討厭!~ 我有我的style,為乜要我學呢?? 咁假...唔係我law!!so say ”bb” 是對的!!

沒有留言:

張貼留言