2008年5月17日 星期六

真的是你嗎???...污糟的小寶貝

昨天因為要去葵芳見客人再上男朋友仔又放假,哈.... 咁梗係要放每個月一次的三點半去探仔仔啦.... 唔係..真係唔知今個月幾時先可以去到呀..(因為男朋友仔的例假改左做wed,sat/sun 根本同唔到我去)
每次探仔仔我都會抹下佢的房子 + 佢,哇.... 今次... 嚇左我一跳呀!!! 點解...?? 平時都只係得少少塵,但係今次... 勁污糟呀..好多"不明來歷" 的屎粒 .. 仲乜會咁架.... 哈哈..
不期然地令我諗起妹妹數天前的一個夢,佢話夢見仔仔好開心咁同好多狗狗一齊玩,我地叫佢個名,佢就即刻跑過黎,但係成身就勁多屎......
難道真係仔仔佢話俾妹妹知???



你真係污糟狗呀... 以前都已經唔鍾意沖涼ka la.... 咁大個仔都係咁....

說真的.... 我真係好掛住你呀.. 不過知道你過得很開心,我都放心晒!!

沒有留言:

張貼留言