2008年5月9日 星期五

終於可以休息啦....

又過左一個星期啦.... 可以放三天假,休息下真係一件樂事。
我發現... 轉左job duteis 之後o既我所承受的壓力原來係大左好多架... 仲係不知不覺間,究竟我頂唔頂得住呢?又或者我係咪可以好快就適應呢?? 但願如此吧!!
下星期就要開始上english course,加埋呢個,我就要一星期返三日學啦,唉... 我幾時變得咁好學架... 連我自己都唔知o既.... 哈哈..
可能工作太悶,令我愛上睇一 d 多圖畫小文字的書.... 近期就買左呢二本... 睇左dd 啦... 還不錯吧!! 不過呢二本書有d貴law.....




沒有留言:

張貼留言