2007年11月17日 星期六

新環境

點解一日之間會變成咁ka???? 一句『再見』都黎唔切同相識的同事講就要走啦!! 此刻的心情只可以用四個字黎形容『依依不捨』。 好唔捨得你地呀... 年輕戇直的ALAN、幸福滿載的WING、美麗可愛的JACQUELINE、寶刀未老的榮叔..... 我地唔可以日日見面啦!!! 眼淺的我真係好想好想抱住你地喊番餐飽ka,但係我唔想再o係呢個hurt 得我咁深的wanchai office喊多一次。 (我咁大個女都未試過為左工作而喊,點解你要咁對我呀.. 阿鬼.. 我對你的失望指數達到100 啦... 『bye bye』呢句話應該o係不久將來會同你講ka la... )
唉... 咁快就要我面對呢個好似好熟悉但又好似好陌生的mongkok office,我自己真係唔知點好?? 新的環境可能唔係我相信中咁差,但係新的工作性質就真係對我黎講係..... 勁難... 我知道每個人都會有做新丁的經歷,不過.... 我真係好怕呀 !!! 我唔知自己應該抱住咩心態去做... 唉... 為左唔好令人擔心,我會努力面對。加油呀... 永不言敗的FANNY LAU... 哈哈 我的打不死精神復活啦 !!
PS: 多謝你地呀... 十分愛我的男朋友、情同姊妹的SANDY、愛心爆棚的B媽CAMMIE、 漂亮友善的RACHEL & PEGGY & MAGGIE,當然唔少得... 年輕戇直的ALAN、幸福滿載的WING、美麗可愛的JACQUELINE,冇左你地的支持,我諗... 我又唔知會諗左去邊啦... THANKS呀 ... 我唔會令你地失望ka.... A ZA A ZA FIGHTING... (阿WING , 你要快D 過黎陪我呀....)

沒有留言:

張貼留言