2018年1月30日 星期二

K3 班 ~ 親子賀年咭設計比賽

哈哈~ 每年聖誕假期,就係媽咪我獻醜的時候
因為又到親子賀卡設計啦~ 今年已經係第三年參與,
亦都係最後一次機會參與了。 K3 來得太快吧!!~

呵呵~  估唔到今年..... 交到功課之餘又可以攞到小小的優異獎
感恩~感恩~感恩~ (重要的話要講三次)

能夠參與三年,三年都得同一個獎???
感受..... 唔知點咁?? 哈哈~
小霸王公主話.... 可唔可以攞其他架?
我.... 無言! (冇計啦! 媽咪畫功係咁多架咋...... 小學靠你啦!!)

明年小學,應該可以同"親子設計"講BYE BYE 吧!
(可以順一口氣)


衷心再次感謝學校對美術零蛋的我
三年來的小小鼓勵,謝謝!

回顧:

4 則留言:

  1. 有優異奬都好叻叻呀﹗我好彩個仔學校無呢D親子設計,有的話我都搞唔掂呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. THANKS
      我都小小好彩, 個囡間都只係得一個咋

      刪除
  2. 好叻呀,證明你好有天份啊~~

    我地學校都好小呢D 比賽,通常做完用來裝飾...
    其實有都幾好,鼓勵下小朋友同家長 ^^

    回覆刪除