2017年6月16日 星期五

Happy Mother's Day

係... 我知... Father's Day 都到..
但唔寫低我又唔開心呀  開心事要多分享  哈哈!~

今年母親節我... 冇花收、冇蛋糕
但係... 我冇唔開心,因我收到.... 更特別、更喜歡....

原來有人親手為你而做的禮物   係來得珍貴!
既是一張咭  亦是一束花

小霸王一一為我解釋佢點解咁整?
紫色畫紙  -- 因我鍾意紫色
粉紅畫紙  -- 因佢鍾意粉紅
畫上布甸狗  -- 因係我最鍾意的

藉著呢份禮物,令我知道小霸王係好了解我,好留意我! 
我在她心中... 有個小位置
(好感動!!)


謝謝我的甜心寶貝! 
我真的很喜歡這份無價的禮物


回顧: 

4 則留言: