2016年12月2日 星期五

又... 四日三夜法國...醫院之旅

真係唔想加個"又"字係個topic 到....
但..... 真係"又" 又唔可以唔加,唉!! 

今次.... 入院... 都可以話係我地大人的錯失,點解咁講?? 
小霸王keep 住發燒左三日,兒科醫生都睇左二、三次
佢係燒完又退,退完又燒,仲高燒過 (今次公院急症都睇埋)

公院醫生:  
小朋友發燒好普通,小便驗左冇野,照肺又冇事, 回家食藥觀察吧!

兒科醫生:
佢肚仔痛應該係腸胃炎,食藥 + 只可食粥水一星期

食藥+粥水兩日..... 小霸王燒退左,但話肚仔好痛
所以我地都係決定帶佢去私院睇下仲乜事

估唔到而家D 私院.... 生意真係多到你想睇都未必有你份
好彩有親戚幫手,先可以BOOK 到蔡醫生咋! 

蔡醫生: 肚仔痛,可能係發炎,入院CHECK 下吧!!

22/11 ~ 25/11 四日三夜法國...醫院之旅開始啦!!


DAY 1
小朋友入院最痛非... 種豆莫屬
今次.... 要出動四個護士先攪得掂佢... (喊到聲都沙晒)
出到黎.... 仲好淒涼咁同我講:: 『我搵左你好多次呀媽咪』
媽咪我當然知道啦!! (外面等的我,心痛.... 都流晒血)

種豆→ 抽血((驗血) → 照超聲波 (全個肚仔) → 吊鹽水+葡萄糖水 
醫生俾小霸王食野,但只可食清淡的粥 / 通粉


DAY 2
一晚過後,小霸王精神體力回復五成,肚仔亦都冇再痛
報告都出左,醫生話: 腸發炎,CBP 高出7倍,要留便便作檢查
開始食治肚痛藥+益生菌+抗生素


DAY 3
小霸王好返七八成,食得瞓得走得
醫生落藥下放到便便啦!
繼續食治肚痛藥+益生菌+抗生素


DAY 4
再抽血驗,CBP 已回落返接近正常,所以可以出院啦!!
醫生話:  要食多D水果,多D纖維,多D蔬菜!

前題話"我地大人的錯失"....
唉! 因為我地冇嚴格地要求小霸王食水果, 去便便

今次入院除左提醒大人之外,仲嚇到呢位小朋友
小霸王終於到明白水果、蔬菜的重要
佢知道自己每日要食三份水果蔬菜,唔係就去唔到便便
冇便便有可能又要打針針,所以佢而家好合作! 哈哈~ 
(深深明白.... 經一事長一智)


回顧:
四日三夜法國...醫院之旅

10 則留言: