2016年7月16日 星期六

K1 班 ~ 小總結

不知不覺,話咁快一年的 K1新丁學生生涯就咁完結啦!
九月升上K2 小霸王就會當上小小學姐
聽同學仔媽媽講話.... 三年都唔會轉班主任,暫時唔知係咪真呢?
當然我希望係真啦! (因小霸王K1班主任都不錯)
唔講K2住,講返K1先

回顧下小霸王K1呢一年先!


K1 上學期  -- 手工/勞作 /畫作

 

K1 下學期  -- 手工/勞作 /畫作

 

K1 下學期  - 麵粉花興趣班的完成  (左) 
K1 上及下學期  -  學習表現好,學校送的小禮物 (右)


K1 上/ 下學期  -  得到的小獎盃 (共四個)

係K1呢一年,感恩小霸王表現尚算不錯!
可能因為K1未係正式寫字的學年,所以相對上我同佢都比較輕鬆好多。
可以話係HAPPY YEAR!  
真係唔敢想像 明年開始多功課/學習我地會點?
(唯有見步行步吧! Fighting!!) 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

8 則留言:

  1. 小霸王K1勞作做得好靚,有藝術天份!繼續努力!

    回覆刪除
  2. 小霸王成績好好呀,仲已經拎個獎盃,勁呀!

    回覆刪除
  3. D勞作好靚呀,小霸王叻叻 ^0^
    我都有儲起巨龍果D,有時拎出來睇,好開心,哈 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 我會影相留念咋, 好難儲得晒

      刪除
  4. 細細個就咁多獎杯。。叻女

    回覆刪除