2009年6月23日 星期二

沙巴大蝦

一向好鍾意食海鮮的我,好開心家姐、姐夫去沙巴旅行都買到海鮮俾我地做手信wor!! 哈哈...
未見到d 蝦之前,只係聽媽咪講話d 蝦好大隻,點知... 見到之後,哇... 唔係呀... 有冇咁大隻架??


↑ 呢隻碟.. 平時係用黎放魚.. 都有成差不多10寸長...


↑一隻手hold 住都覺得好重呀!!

↑ 真係勁大呀...

↑ total 有十幾隻,五個人分.. 一人都可以食三、四隻呀!!

真係好好... 味呀!! 我諗一啖就等同食咗一隻普通蝦...咁我咪食咗勁多蝦囉!! 痴咗線呀!! (不過食多幾次我都唔會厭!!)

沒有留言:

張貼留言