2009年3月3日 星期二

GRACE'S WEDDING

尋日係好朋友兼師父GRACE 的結婚大日子,我徒弟的身份就暫時放下先,因為我要當『姊妹』囉!!
一早六點鐘洗完頭就換衫出門,本來約咗CAMMIE 七點尖咀港鐵出口等,但我郤遲咗三個字TIM... SO SORRY!! 我地去埋MC CAFE 買早餐 (幫新娘+姊妹買)就上酒店,點知不知不覺去到已經遲唔多八點 (新娘下令要我7.15AM 到... 再一次SO SORRY!!) 幸好我地都係最早到!! YEAH
↑出門同拜酒都係『ROYAL PACIFIC HOTEL』

↑ 我選擇咗叫化妝師化妝+SET 頭!! (唔係真係唔見得人LAW) 本來諗住換上白色的連身裙,但係其他姊妹話呢套仲好... 而新娘就批准,所以就可以唔洗咁麻煩!! YEAH !!
間酒店房面對海景真係唔錯架!!


 姊妹手花 (可惜係鮮花... 冇得留念!!)



↑個假結婚CAKE 好靚... 唔知到時我O個個又會係點呢??


↑人地話新娘永遠都係最靚,..... 真係冇錯.. (我都好鍾意PURPLE... )
雖然話就話係GRACE'S WEDDING,但亦都係舊同事敍舊的時候,我真係好掛住DAH SING LIFE 的舊同事,話晒係我第一班舊同事+共事最多年(暫時),都有二年冇見大家啦!! 難得見到佢地真係好開心!!

↑咁多同事之中,我最MISS 就係SINDIA... 因為佢真係好錫我地D 小妹妹小弟弟!! 遠遠見到佢,我就跑過去擁抱佢呀!!


↑羅生同梁生都係好好的上司!! 



↑ UNDERWRITING TEAM 的小花小草... 小咗小WYSE 有點可惜!! (小WYSE 呀... 下次一定要有你呀!!!) 好懷念呀!!


↑ 人人都只得一份... 我三份... (因為有人冇攞... 我梗係唔會浪費啦!!) 哈哈
好多人都估唔到我會做GRACE 的姊妹,我都唔知點解... 哈哈...
不過真係好開心能夠見証到GRACE的大日子,因為等咗好耐LAW,我仲記得我O係DAH SING 時同事派親利是俾我時,一定問我幾時結婚,我就會答:『GRACE結完我咪結囉!!!』估唔到真係成事WOR... 哈哈!!
在此衷心祝福麥生麥太百年好合、永結同心,快D生番個BB!!

沒有留言:

張貼留言