2008年4月28日 星期一

Annual Dinner ~ 跑馬地馬場

上星期五(4月25日) 又係一年一度的annual dinner,今次都係o係鬼死咁遠的港島舉行,冇計啦... 公司o係港島,點有得reject 呢?
今年的主題係『睡衣』,吓.... 唔係呀ma.... 想死呀... 哈哈... 不過今年居然勁多人玩wor,我地team 又點可以唔玩呢??

(係咪好有team work feel 呢?? 哈哈...)



(我的好team members... yeah!! 四個都抽到獎,只有我抽唔中... 勁unlucky!!)

(第一次著住睡衣食自助餐... 感覺好奇怪... 哈哈)
我覺得今年比去年開心好多,可能係轉左team + 新team member 太好,所以玩得特別開心... 哈哈..,雖然抽獎仍然冇我份,但係真係玩得好開心呀!!

沒有留言:

張貼留言