2017年11月2日 星期四

身心疲累♥困惑♥ 的十月

開左學已經兩個月了,估唔到黎到 K3都會發生好似 K1的黑暗日子
我指的黑暗日子係....... 
『小霸王公主居然扭計+喊爆唔肯返學足足一星期』

K1就話唔習慣,K3呢? 叫乜呀??
最好笑..... 就係.... 十月頭先黎喊?? 咩事呀?  

我自己有仔細地諗過,當然都有問下班主任
有咩野係改變左?

♥ 十月頭紅假連住上,變相我陪多左佢,所以唔想分開? ♥
♥ 嫲嫲幫表妹湊左阿B女,令佢感覺失寵? 唔習慣 ? ♥
♥ K3 分離症?  小一恐懼症? 佢知道自己就黎要上小學 ♥

三個原因都有可能,但係..... 應該似係 K3分離症+小一恐懼症
因九月尾揀學校,又有小一面試等.....
所以.... 
為左佢情緒唔好再咁大上落,暫時我地都唔會係佢面前提小學
.............................................
........... 唉 ........

好彩呢個黑暗的日子只維持左兩個星期左右就結束
暫時佢已經回復返正常,希望唔好X 100 再發生!!

雖然十月大部分時間都係激到你炆的日子,
但儘有小小開心的回憶! 


♥ 角色扮演 @ 童夢城 ♥
唉.... 正正係黑暗日子中,唔鍾意的佢完全唔肯扮/玩
好彩最後佢肯乖乖地扮下護士湊下BB同整下杯面
唔係.... 真係激四我架啦!! 


♥ 第一個JAZZ比賽 @ 德藝雙馨 ♥
 好喜歡見到佢自信滿滿的樣子,亦都好鍾意佢得獎時興奮的舉動
雖然只係得到優異獎,大家口中的第四名
但係佢係全隊中表現得最開心最滿足的一個
排名/ 得獎與否,唔係最重要架! 
開心地享受比賽不是更好嗎??


♥ 晚宴 @ 流浮山 ♥
圍村叫做"食汕頭"的晚宴,每年都會出席
順便帶小霸王睇下日落影下相

隨住10月的過去,放榜的日子開始倒數啦!!
(只能在我心中倒數)

8 則留言:

  1. 我k2都好忙啊....唉.....唉....唉....
    希望小霸王公主入到心水小學 ^^

    回覆刪除
  2. 獎盃不是重點!重點台上果份自信真係我地最想要!

    回覆刪除
  3. 你們報得多唔多直/私呀? 我哋報咗 9 間, 但對比其他同學仔, 我覺得都係太少了, 始終龍年太多人爭了~

    回覆刪除
  4. 呢年要全力搵學校,壓力係會大D,大家都要加油撐住﹗希望小霸王入到心儀小學﹗

    回覆刪除