2017年11月25日 星期六

K3 班 ~ 秋季親子旅行

開學不久.... 秋季親子旅行又到
今年係幼稚園學習生涯中最後一個親子旅行啦! (希望小學都有啦)
對媽咪黎講真係有D唔捨得,所以.... 強烈要求爸爸一定要出現
(同左佢講,唔去將會係佢損失,哈哈!!!)

日期: 11月8日
地點: 大棠有機生態園
時間: 09:30 - 15:30

今次旅行地點實在太近我地啦!! 
唔係第一次黎,但已經好耐冇黎
地方大左好多


到達目的地,先係影張大合照,跟住一齊玩埋親子遊戲後就可以自由活動


熱愛動物的小霸王公主......
自由活動第一件事就一定要去餵小動物
豬呀~ 兔仔呀~ 山羊呀~ 錦鋰呀~ 
一個都不能小......


餵飽晒D 小動物,佢就餵飽自己個肚仔


食飽飽,我地又係周圍玩
撈金魚係必玩的~ 吹波波呀~ 草地自由跑來跑去呀~


玩到馬房休息完,終於可以去騎馬馬
哇,第一次騎大馬,佢居然好淡定 (我比佢緊張囉)
跟住就..... 去餵馬馬! 
本身我諗住佢一定係睇我餵,點知..... 佢太膽到餵完再餵
真係要個"叻"佢!! 


餵完馬馬後,話咁快就已經到左集合回程時間啦!
開開心心地回家囉!!

今次深深明白有爸B一齊去的親子旅行
真係好好多,輕鬆好多
多個人陪佢餵動物,陪佢周圍跑,陪佢玩
相對上我真係可以休息下,哈哈!
(我決定以後再有乜親子活動一定叫定爸爸參加)

回顧: 

2 則留言:

  1. 騎馬之餘仲夠膽餵馬,真係好叻女喎﹗

    回覆刪除
  2. 要啦,有埋爸爸一齊,小朋友都會開心好多呢 ^^

    回覆刪除