2017年7月25日 星期二

K2 班 ~ 第25屆畢業暨頒獎典禮

話咁快七月都差不多完啦! 
小霸王足足放左接近一個月的暑假,真係好快呀~ 
而我終於有時間更新下個Blog  太好了

踏入七月的第一個上學天  就係K3的畢業暨頒獎典禮
好開心 今年我地都繼續有份出席


有左去年的經驗  今年我一早預約定御用攝影師(爸B)一齊出席
其實除左為影相外  我都想爸B一齊分享下囡囡的喜悅
今年小霸王同樣係得到『學習表現卓越獎』

第二年同囡囡一齊上台攞獎,
估唔到媽媽俾佢更加開心、更滿足、感觸
謝謝你呢年的努力用心學習,亦希望你能夠繼續加油!
(明年我地又又...一齊再參與畢業典禮,哈哈~ ♥)

今年攞完獎,我地就離場啦!! 
(因第二天要去旅行,要執拾行李,所以不久留了)
明年吧! ~ 明年必定留到最後吧~


為左獎勵小霸王今年的努力,就送上佢想要好耐的"森林家族"
小朋友喜歡玩具多過獎項囉~ 哈哈


回顧: 

2 則留言: