2017年6月23日 星期五

DIY ♥ Sunscreen Cream ♥

今年比去年早左一個月多下水禮
不過就選擇去泳池下吓水禮就算,因唔想山長水遠去沙灘
近近地去下火星個泳池  小朋友都一樣咁開心


小朋友玩起水上黎  真係可以唔理個太陽架囉!
所以除左幫自己做好防曬外  小女孩都要
平時我會係SHOP 買出名的防曬  但今次我冇啦!

我選擇 DIY  真係方便又易整
不論平時出街定係去游山玩水  大人或小朋友都用得
對於我呢D .....  唔鍾意煩的人... 真係堅正!


材料: 
椰子油、蜂蠟 、氧化鋅、精油

精油推介:
Lavender 、Carrot Seed 、Frankincense、Myrrh

做法: 
 1. 把椰子油、蜂蠟 放進燒杯
2. 將燒杯以隔水加熱的方法一邊加熱一邊打攪拌至溶化
3. 續少倒入氧化鋅拌勻,再加入精油
4. 最後倒入容器,就可使用。

平時返工我會薄搽,去同陽光玩遊戲就出門/同下水前搽
SO far 用係我同小霸王身上/面上都冇問題


~ I ♥ DIY ~
♥  100% Natural ♥  100% Handmade ♥ 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實真係唔難, 有精油就好多野都可以DIY, 哈哈

      刪除
  2. 蜂蠟 、氧化鋅 <---其實邊樹買啊?....
    我買左果set精油,初初有塗,之後就一直擺埋左了.....
    唔識用又懶用....唉.....
    我都想整啊,不過好似好困難...

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.essentialelements.com.hk/zh/products/cosmetic-raw-material/basic-ingredients/zinc-oxide
      我見有朋友係呢到買
      又或者如果你嫌煩的話, 你可以訂YL 的KIDSCENTS LOTION, 就唔洗買咁多野
      你可私下問我架!

      刪除